ZNACZENIE POZNAWCZE

Dyskurs, poszukiwania i dyskusja odgrywają kluczową rolę w rozwijaniu myślenia uczniów i scalaniu poznawczej i społecznej strony uczenia się. Celem nauczania poszukującego jest pomaganie uczniom w nauce stawia­nia pytań, poszukiwania rozwiązań, zaspokajania własnej ciekawości, kon­struowania własnych teorii.Nauczanie poszukujące wymaga posługiwania się tokiem indukcyjnym niezależnie od nauczanego przedmiotu.Skuteczność nauczania poszukującego i rozwijanie wysoko zorganizowa­nych umiejętności myślenia w dużym stopniu zależy od otwartości dyskusji i ukierunkowania na badanie.Dyskurs można ujmować jako uzewnętrznione myślenie. Ma on znacze­nie zarówno poznawcze, jak i społeczne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.