ZJEDNYWANIE POMOCY

Ostatnia forma współpracy początkującego nauczyciela z rodzicami polega na włączeniu ich do nauczania w szkole bądź w domu. Z formą tą częściej można się spotkać w szkołach podstawowych i niższych średnich niż w klasach 10.—12. O tego rodzaju pomoc łatwiej w środowisku, w którym nie wszyscy rodzice pracują zawodowo. W każdej jednak sytuacji znajdą się rodzice chętni do pomocy, jeśli tylko nauczyciel potrafi ich odpowiednio zachęcić. Oto kilka rad, jak wykorzystać pomoc rodziców: Przy pracy z małymi grupami. Prowadzenie lekcji w małych grupach przysparza nauczycielowi trudności z tego względu, że w tym samym mo­mencie powinien zająć się wielu różnymi sprawami. Niekiedy udaje się skło­nić rodziców do regularnego przychodzenia i pomagania w trakcie lekcji. Trzeba pomyśleć wówczas zarówno o rozkładzie ich zwykłych zajęć, jak i o konieczności przygotowania do czekających zadań.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.