ŻETONY

Jeśli niektórzy uczniowie dominują zwykle dyskusję, a inni milczą cały czas, można skorzystać z żetonów. Każdy uczeń otrzymuje pewną liczbę żetonow „wartych” 10—15 sekund, którymi „płaci” za czas wykorzystany na zabranie głosu. Wyznaczony uczeń sprawdza czas i pobiera „opłatę”. Jeżeli uczeń wykorzysta wszystkie żetony, nie może już nic powiedzieć, co z kolei zachęci do zabrania głosu uczniów, którzy mają jeszcze żetony.W przypadku młodszych uczniów do udziału w dyskusji i zachowania porządku zabierania głosu skutecznie zachęca kolorowa piłka, którą nauczy­ciel wręcza uczniowi rozpoczynającemu dyskusję, a ten przekazuje ją następ­nemu mówcy. Uczniowie podnoszą rękę, żeby zasygnalizować chęć zabrania głosu; mówić mogą wtedy dopiero, kiedy otrzymają piłkę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.