ZALEŻNOŚĆ MIĘDZY ZMIENNYMI

Rutter nie stwierdził zależności między takimi zmiennymi, jak wielkość i powierzchnia szkoły, wiek zabudowań, liczebność klas, struktura organiza­cyjna, a miarami efektywności. Analiza danych dotyczących skoncentrowania pracy szkoły na nauczaniu i uczeniu się, co oznacza: wysokie oczekiwania, prace domowe, wykorzy­stywanie biblioteki, informowanie o postępach, czynności nauczyciela pod­czas lekcji, wykorzystanie czasu, kary i nagrody, eksponowanie prac ucznio­wskich, stwarzanie uczniom możliwości wykazania się odpowiedzialnością i zaangażowaniem.Badania Ruttera były nader rozległe i złożone, tak że byłoby trudno zebrać tu wszystkie wyniki. Najważniejsze z nich to: Zachowanie i osiągnięcia uczniów z londyńskich szkół średnich zmieniają się w zależności od szkoły.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.