WYSTAWIENIE STOPNI

Wystawianie stopni na podstawie dyskusji to kłopotliwe zadanie. Z jednej strony, jeśli udział w dyskusji nie jest kwitowany stopniem, uczniowie mogą traktować tę część obowiązków jako mniej ważną od innych, za które stopnie są wystawiane. Przypomnijmy sobie koncepcję wymiany praca . Z drugiej strony nie da się w żaden rozsądny sposób wyliczyć udziału w dyskusji. Żeby więc postawić oceny, nauczyciel musi odpowiedzieć sobie na takie pytania: Czy oceniam ilość, czy jakość? Co składa się na wkład jakościowy? Jak ocenić ucznia, który stale zabierał głos, a nic w istocie nie powiedział? Jak ocenić ucznia z natury nieśmiałego, ale mającego dobre pomysły?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.