WYSŁUCHIWANIE UCZNIÓW

Gdyby jednak nauczyciel wyraźnie prosił uczniów o przedstawianie wła­snych teorii i pomysłów, należy zapisać wszystkie i wszystkie traktować jednakowo, bez względu na to, jak bardzo i czy są udane. I przeciwnie, jeśli intencją pytania było uzyskanie prawidłowych odpowiedzi, tylko takie po­winno się notować. Nieco dalej pomówimy, jak reagować na odpowiedzi błędne.Podczas dyskusji w szkołach średnich i na uczelniach wielu nauczycieli z przyjemnością przyjmuje rolę „adwokata diabła” i broni stanowiska prze­ciwnego temu, które wyraził uczeń lub grupa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.