WSPÓŁPRACA Z RODZICAMI

Trzecią grupę członków organizacji, z którą początkujący nauczyciel bę­dzie chciał nawiązać dobre stosunki, są rodzice. Nauczyciele chcieliby, żeby normy regulujące ich stosunki z rodzicami uwzględniały z jednej strony troskę o dziecko, z drugiej — poparcie rodzi­ców dla działalności dydaktycznej. Jednocześnie wielu nauczycieli chciałoby uniknąć ingerencji rodziców w to, co dzieje się w klasie (p. Feiman-Nemser, Floden 1986). Generalnie nauczyciele pragną zachować dystans między sobą a rodzicami, i w samej rzeczy, zwłaszcza w szkołach średnich, mało spotyka­ją się z nimi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.