WSKAZÓWKI WIZUALNE

Posługiwanie się metodą pomyśl — omów — przedstaw sprawia uczniom z początku trudności. Niełatwo bowiem pozbyć się starych nawyków, takich jak odpowiadanie na pytania nauczyciela, nim jeszcze się pomyśli czy bez czekania na wywołanie. Lyman i współpracujący z nim nauczyciele wymyślili różne sposoby nauczenia uczniów tej metody, a zwłaszcza przechodzenia od jednej fazy do następnej. Za najwłaściwszą uznali sporządzanie i wykorzy­stywanie narzędzi zawierających wskazówki wizualne.McTighe i Lyman zastanawiali się także, jak sprawić, by uczniowie wraz z nauczycielami stawiali więcej pytań rozwijających myślenie wysoko zor­ganizowane oraz analizowali właściwości odpowiedzi udzielanych w zależno­ści od rodzaju pytania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.