WIELOSKŁADNIKOWE CELE

Do niedawna napominano początkujących nauczycieli, aby na lekcjach zmierzali do osiągnięcia pojedynczych celów. Zasadę tę powinniśmy odrzu­cić- To tak, jakby powiedzieć chirurgowi, żeby podczas operacji skupił się wyłącznie na wykonaniu nacięcia, albo bramkarzowi, żeby uważał tylko na napastników z przeciwnej drużyny. Żeby opanować jakąkolwiek dziedzinę, trzeba nauczyć się odczytywać złożone informacje, których nie szczędzi śro­dowisko, i prawidłowo reagować na nie; w ten sposób jednocześnie można dopiąć wielu celów. Poświęcając niewiele więcej czasu, znacznej części umie­jętności myślenia i umiejętności uczestniczenia w dyskursie da się nauczyć przy okazji pracy nad „zwykłym” materiałem nauczania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.