WIĘKSZOŚĆ W SZKOLE

Większość w szkole stanowią jednak uczniowie, o  których także trzeba myśleć jako o członkach organizacji. Ponieważ role szkolne są wyspecjalizowane, tworzy się procedury postępowania oraz struk­tury łączące osoby i działania, które ułatwiają członkom organizacji wykony­wanie powierzonych im zadań tak, aby w jakimś stopniu wspomagać pracę innych. O powodach trudności w skoordynowaniu pracy szkoły powiemy na dalszych stronach. Wspomnijmy na koniec, że ludzie pracujący w szkole są podobni do ludzi zatrudnionych w innych organizacjach — do pracy potrzebna jest im od­powiednia motywacja. W rozdziale 4. omówiliśmy pewną koncepcję motywa­cji uczniów. Z tej samej perspektywy możemy spojrzeć na dorosłych człon­ków instytucji szkoły. Jak pamiętamy, do zainwestowania w coś energii motywują ludzi osiągnięcia, afiliacja i władza.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.