WCZESNA FAZA BADAŃ

Wczesna faza badań pokazała, że obok schematu poga­danki-odpytywania wzorzec dyskursu charakteryzowała szybkość. Badacze stwierdzili, że nauczyciele po zadaniu pytania czekali na odpowiedź krócej niż jedną sekundę i stawiali następne pytanie bądź zwracali się do innego ucznia. Zjawisko to nazwali czasem wyczekiwania 1. Następnie stwierdzili, że gdy uczeń odpowie, nauczyciel czeka znowu mniej niż sekundę, nim zareaguje lub zada następne pytanie. To zjawisko nosi nazwę czas wy­czekiwania 2. Zaobserwowane szybkie tempo dyskursu kazało Rowe spojrzeć na społe­czność klasową w szczególny sposób, który miałby wyjaśnić rodowód wzorca dyskursu i umożliwić dokonanie zmian pod warunkiem przeistoczenia wzor­ca czasu wyczekiwania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.