W WYOBRAŻENIU ODBIORCÓW

Niestety, po­wiązanie ilustracji i tekstu jest często niedoskona­łe. Nie wystarcza bowiem znaleźć dla prostokątu ilustracji jakiekolwiek rozwiązanie typograficzne, które równie dobrze mogłoby wystąpić w innym miejscu — całość dzieła, a nie poszczególne jego części powinny wskazywać na rękę artysty. Zdjęcie jest w wyobrażeniu większości odbiorców wciąż jeszcze ilustracją i odbiciem czegoś. Jednak niekiedy artystyczne zdjęcie reklamowe wywiera tak silne wrażenie, że pamięta się je długo, nie pa­miętając już nawet co reklamowało. Projektant powinien starać się zatem o to, aby zdjęcie nie wy­sunęło się na plan pierwszy kosztem innych ele­mentów kompozycyjnych, zmniejszając przez to lub niwecząc efekt reklamowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.