W KAŻDEJ GRZE

Rowe popatrzyła na klasę jak na system albo „grę” z dwoma graczami — nauczycielem i zbiorem uczniów, w której możliwe są cztery rodzaje ruchów:Strukturyzacja: wskazywanie kierunku, ustalanie procedur, podpowia­danie zmian.Nakłanianie: zadawanie pytań.Replikowanie: odpowiadanie na pytania, rozbudowane odpowiedzi na ruchy strukturyzujące, relacjonowanie danych, kontynuowanie linii rozumo­wania.Reagowanie: ocenianie wypowiedzi własnych lub innych graczy.Oczywiście, jak w każdej grze, nic w tym zabawnego, jeśli zamiast grać, trzeba prawie cały czas przesiedzieć na ławce rezerwowych, a tak właśnie ma się sprawa, jeśli gra toczy się zbyt szybko.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.