TRZY KROKI

(Pomyśl) Nauczycielka przedstawia zagadnienie lub stawia pytania wyni­kające z lekcji i prosi uczniów, aby przez chwilę samodzielnie pomyśleli o  zagadnieniu lub o tym, jak odpowiedzieć na pytania. Uczniowie muszą zdawać sobie sprawę, że w tym czasie nie wolno chodzić po klasie ani rozmawiać.(Omów) Nauczycielka prosi, aby każdy uczeń porozmawiał ze swoim partnerem o tym, o czym myślał. Uczniowie albo dzielą się swoimi przemy­śleniami na dany temat, albo wymyślonymi odpowiedziami na postawione na początku lekcji pytania. Zwykle zajmuje to cztery do pięciu minut.(Przedstaw) Nauczycielka prosi, aby każda para przedstawiła klasie plon rozmowy. Najprościej przechodzić od pary do pary, póki jedna czwarta lub połowa par nie skorzysta z szansy złożenia klasie sprawozdania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.