TOCZĄCY SIĘ DIALOG

Toczy się dialog obejmujący doświadczenia uczniów i ar­gumentację, co znaczą owe doświadczenia; w ten sposób klarują się poglądy rozszerza się wiedza i wyrastają nowe problemy do dalszych dociekań. Jak przekonamy się jeszcze, struktura środowiska dydaktycznego, w któ­rym toczy się dyskusja, ma ogromne znaczenie. Podobnie jak w przypadku uczenia się we współpracy, środowisko to charakteryzuje aktywność uczniów oraz jawne procesy społeczne. Uwagi wymaga także gospodarowanie prze­strzenią. Stopień ustrukturowania środowiska przez nauczyciela może zależeć od rodzaju dyskusji, właściwości klasy i celów uczenia się. Jednak tok interakcji uzalezmony jest pod wielu względami od samych uczniów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.