TEKST I ILUSTRACJA W REKLAMIE

Zamiast ograniczyć się do dozwolonego i wskazanego upiększenia, np. przez wprowadzanie czasem drobnego retuszu, działa ona często szoku­jąco na skutek zbyt dużej jaskrawości. Tak pojęta reklama nie spełnia swojego zadania. W reklamie tekst i ilustracja są nierozdzielne. Naj­częściej jednak ilustracja spełnia rolę pierwszo­planową. Jakim celom powinna służyć ona w re­klamie? Czy ma być tylko apelem, wytwarzać at­mosferę, czy ma odsyłać do tekstu, czy też infor­mować? Razem z tekstem i innymi elementami ogłoszenia powinna zawsze stanowić całość. Nie może więc powtarzać tego, co powiedziano w tekś­cie, lecz powinna uzupełniać słowo.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.