PRZESTRZEŃ

Do dyskusji najlepiej rozmieścić uczniów w szyk podkowy albo koła. W obu przypadkach będą się widzieć nawzajem, dzięki czemu lepiej będą przebiegać interakcje werbalne. W więk­szości klas można ustawić ławki na oba sposoby, jednak każdy z nich ma warte rozważenia dobre i złe strony.Ustawienie ławek w podkowę i umieszczenie nauczyciela w jej otwartej części wzmacnia nieco jego pozycję. Może to okazać się potrzebne, gdy uczniom brakuje umiejętności dyskutowania lub kiedy utrudniają utrzymy­wanie ładu. Nauczyciel ma wówczas swobodę ruchów, ma łatwiejszy dostęp do tablicy, a wchodząc w głąb podkowy, może zbliżyć się do każdego ucznia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.