POŻYTKI Z BADAŃ

Badania efektywności szkół mogą okazać się pomocne dla początkują­cych nauczycieli z dwóch powodów. Po pierwsze, pogłębiają rozumienie szkoły jako organizacji społecznej, po drugie, przypominają o tym, że praca w klasie jest tylko częścią pracy całej szkoły. Badania te także poddają pod rozwagę rozmaite sprzeczności, których źródłem jest organizacja szkoły. Z jed­nej strony dowodzą, że w efektywnych szkołach ludzie kierują się wspólnymi celami, nauczyciele realizują spójne programy oraz stawiają uczniom wyma­gania, zadają prace domowe i zaprowadzają porządek według takich samych norm i reguł. Z drugiej strony komórkowa struktura szkoły i tradycja nauczycielskiej autonomii utrudniają prace nad podniesieniem efektywności szkoły.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.