POSTĘPOWANIE Z RODZICAMI

Jane Bluestein (1982, s. 385—386) radzi nauczycielom postępować na­stępująco:Czynności przygotowawcze’.Zawiadomienie. Cele, miejsce, czas rozpoczęcia, przewidywany czas zakończenia. Weź pod uwagę rozkład dnia rodziców i ich dyspozycyjność; jeśli to tylko możliwe, zaproponuj różne terminy do wyboru.Przejrzyj teczki uczniów, wybierz przykłady prac, przygotuj materiały. Zaznajom się dobrze z informacjami o osiągnięciach i postępach uczniów jeszcze przed przybyciem rodziców.Porządek dnia. Sporządź listę tematów do dyskusji lub przedstawienia. Przygotowanie sali. Zapewnij wygodne miejsca do siedzenia, postaraj się, żeby nic wam nie przeszkadzało w trakcie rozmowy. Rodzice od począt­ku są w trudniejszej sytuacji, bo przyszli na twoje „podwórko”. By uniknąć skutków demonstrowania przewagi, zapewnij w sensie fizycznym taką samą pozycję rodzicom i sobie; krzesła powinny być identycznej wielkości, siedzieć powinniście obok siebie przy biurku, nie zaś po obu jego stronach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.