POMYŚL -OMÓW- PRZEDSTAW

Strategia pomyśl — omów — przedstaw wzięła się z badań nad uczeniem się we współpracy i nad czasem wyczekiwania. Skutecznie rozwija myślenie uczniów i poszerza listę uczestników dyskusji. Podważa założenie, że dysku­sje muszą być prowadzone całą klasą. Prócz tego naturalnie zapewnia uczniom więcej czasu na pomyślenie i udzielenie odpowiedzi (Lyman 1985). Przyjmijmy, że nauczyciel skończył właśnie krótką prezentację materiału albo uczniowie przeczytali zadany tekst. Nauczyciel opisał już zagadkową sytuację zmierza do tego, aby uczniowie głębiej rozważyli to, co im powiedziano lub czego doświadczyli. Zamiast dyskutować „całą klasą”, nauczycielka wybrała strategię pomyśl — omów — przedstaw. Musi w związku z tym wykonać ta­kie czynności:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.