PLANOWANIE DYSKUSJI

Dyskusja podobnie jak i inne modele nauczania, stawia przed nauczycie­lem zadania, które należy wykonać przed lekcją, w czasie lekcji i po lekcji. Wsrod początkujących nauczycieli pokutuje przekonanie, że faza plano­wania dyskusji wymaga mniej pracy niż planowanie lekcji podającej oraz że tak naprawdę dyskusji nie da się zaplanować, ponieważ opiera się ona na spontanicznych i nieprzewidywalnych interakcjach między uczniami. Oba te twierdzenia są błędne. Planowanie dyskusji wymaga pod każdym względem tyle samo pracy, jeśli me więcej, co planowanie lekcji innych typów, a cho­ciaż spontamcznosc i elastyczność dyskusji są rzeczywiście ważne, to cechują tylko dyskusję wcześniej przez nauczyciela zaplanowaną.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.