OKO OBSERWATORA

Oko ob­serwatora przesuwa się zwolna po obrazie, zatrzy­muje się na określonych miejscach, wraca i podą­ża za kierunkiem linii ujęcia. Zdjęcia powinny więc obejmować raczej mniej niż za dużo, aby widz zdążył zauważyć wszystko. Nie ma sensu „wtła­czać” w zdjęcia zbyt wiele. W amerykańskich magazynach reklama artyku­łów spożywczych, artykułów domowych, dekoracji wnętrz, a także samochodów jest często tak prze­ładowana, że osłabia to jej działanie.Przy wyborze ostatecznego kadru zdjęcia projek­tant powinien zawsze pamiętać o tym, aby motyw był przejrzysty. Wspomniano już, że nie nagroma­dzenie wielu motywów, lecz jeden ważny motyw i jakość jego przedstawienia decydują o dobrym ujęciu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.