OBSERWACJA NAUCZYCIELI

Zaobser­wowała bowiem, że nauczyciele, którzy przeszli intensywne przygotowanie do nauczania według nowych programów, posługiwali się bardzo podobnymi wzorcami dyskursu jak ci, którzy nie byli przygotowywani wcale albo w ma­łym tylko zakresie. Z porównania wzorców dyskursu charakteryzujących pracę dydaktyczną 54 wybitnych naukowców i nauczycieli przedmiotów ści­słych, którzy współpracowali przy tworzeniu nowych programów z dyskur­sem prowadzonym przez innych nauczycieli, wyniknęło, że „wzorce pytańodpowiedzi były w znacznej mierze podobne” (Rowe 1974a, s. 82).Ta obserwacja podsunęła zespołowi Rowe inne wyjaśnienie kiepskiej ja­kości dyskursu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.