NIEKTÓRE RODZAJE DYSKUSJI

Zrobi­wszy to początkujący nauczyciel doceni, że staranne przygotowanie pozwoli­ło nadać dyskusji taki bieg, by fakty wydały się uczniom jasne, by łatwiej rozumieli materiał i posługiwali się myśleniem wysoko zorganizowanym.Dla niektórych rodzajów dyskusji zasadnicze znaczenie ma sposób zada­wania pytań. Przygotowując się do stawiania pytań, nauczyciel powinien uwzględnić zarówno stopień trudności pytań, jak i stopień złożoności my­ślenia potrzebnego, by na nie odpowiedzieć. Mówiliśmy już o tym, jak badano wpływ rozmaitych kategorii pytań nauczycielskich na uczenie się uczniów. W ciągu ostatnich dwudziestu lat opracowano wiele systemów klasyfikowania pytań według poziomu procesow myślowych, do których się odwołują.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.