NARZĘDZIA WIZUALNE

Nauczywszy uczniów czterech interpersonalnych umiejętności komunika­cyjnych (parafrazowania, opisu zachowania, opisu uczuć i weryfikowania wrażeń), nauczyciel podniesie jakość dyskursu i wpłynie na kształtowanie się w klasie atmosfery wzajemnego szacunku.Narzędzia wizualne w rodzaju systemu sygnalizacji w metodzie po­myśl— omów — przedstaw lub tablicy metapoznawczej pomagają uczniom ‚nabyć” umiejętności myślenia i prowadzenia dyskursu. Efektywny udział uczniów w dyskursie, dyskusji lub lekcji poszukującej wymaga, aby nauczyć ich umiejętności dyskutowania w taki sam sposób, jak uczy się umiejętności przewidzianych w programie nauczania.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.