METODA „ULI”

Także dzięki metodzie ułów udaje się zwiększyć udział w dyskusji. Nauczyciel dzieli klasę na grupy od trzech do sześciu uczniów. Grupy mają przedyskutować pomysły swoich członków dotyczące danego zagadnienia lub pytania. Każda grupa wyznacza jedną osobę do notowania pomysłów zgła­szanych w grupie. Po kilku minutach nauczycielka prosi sekretarzy grup przedstawienie klasie najważniejszych pomysłów i opinii wypowiedzianych przez członków grupy.Obie metody: ułów i pomyśl —omów —przedstaw umożliwiają większej liczbie uczniów zajęcie się materiałem nauczania i utrudniają zdominowanie dyskusji przez jednego lub kilku uczestników. W istocie zmieniają dynamikę wzorce dyskursu. Początkujący nauczyciele w większości zdołają szybko opanować obie metody i nauczyć klasę sposobów i reguł postępowania warunkujących efektywne korzystanie z nich.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.