KOLEŻEŃSKIE DYSKUSJE PEDAGOGICZNE

Jeśli zaś zwyczaje panujące w szkole nie pozwalają na obserwowanie lekcji kole­gów, może zawsze starać się przez swojego dyrektora lub kuratorium o hos­pitacje w innych szkołach, w których będzie traktowany jako ktoś z ze­wnątrz.Choćby nawet wewnątreszkolna norma uniemożliwiła kolegialne podejmowanie problematyki nauczania, zaw­sze znajdzie się w szkole paru nauczycieli, którzy lubią dyskutować o nau­czaniu i będą chętni do współpracy. Trzeba odszukać takich nauczycieli i namówić ich na dyskusję, która z czasem może doprowadzić do wymiany materiałów dydaktycznych i wzajemnego hospitowania lekcji.Warto na koniec rozejrzeć się za innymi początkującymi nauczycielami, którzy jeszcze nie przyswoili sobie normy odseparowania, a którzy z pewno­ścią przeżywają podobne trudności i rozterki. Znane są przypadki grup początkujących nauczycieli, które zawiązały się w celu wspólnej nauki, dzie­lenia się problemami i doświadczeniami oraz wzajemnego wspierania się.

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.