ISTOTA PARADOKSU

Istotę tego paradoksu uchwycił Bruce Joyce (1983, s. 3—4): „[krytycy] zawsze (…) znajdywali [szkołę] jedno­cześnie zbyt zacofaną i zbyt postępową. Wyprzedzana przez czas, nie nadąża za rytmem wydarzeń. (…) Większość obywateli ostrożnie odnosi się do innowacji oświatowych. Ludzie lubią stare, swojskie szkoły równie mocno, jak mocno je krytykują. Wolą wierzyć, że aktualne problemy nękające oświa­tę zostały spowodowane przez zmiany, które traktują jako «obniżanie kry­teriów», zamiast przyznać, że stary wygodny model szkoły zardzewiał nieco się zestarzał. Społeczeństwo nasze zmieniło się bardzo od czasów, kiedy powstawał ów wygodny i swojski kształt szkoły, w istocie więc wiele szkół zostaje daleko z tyłu za dyktowanymi przez współczesność potrzebami dzieci”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.