FOTOGRAFIA WYKORZYSTANA W REKLAMIE

Fotografia wykorzystana w reklamie może przed­stawiać rzeczywistość środkami artystycznymi i te­chnicznymi, aż do subiektywnej przesady; może działać przez wybór motywu plakatowo, abstrak­cyjnie i surrealistycznie; może wyodrębnić motyw za pomocą kamery, w ciemni lub przez techniczne efekty druku; może jednak także zafałszować rze­czywistość. Ilustracja jako środek masowego przekazu, napo­tykany codziennie w gazecie, książce, filmie i te­lewizji wymaga — zwłaszcza w reklamie gospodar­czej — stale nowych i świeżych efektów. Po zdję­ciu czarno-białym przyszło kolorowe, często tak jaskrawe, że narusza u widza poczucie barwy. Przede wszystkim kolorowe przezrocza, zwłaszcza zdjęcia przyrody, każą obserwatorowi odbierać wielobarwność jako naturalną.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.