EMOCJONALNY DYSTANS

Wytwarza się jednak wtedy pewien emocjonalny dystans między nauczycielem jako kierownikiem dyskusji i uczniami, a uczniowie zajmujący miejsca u góry podkowy są bardzo oddaleni od uczniów siedzących na obu jej końcach. Ustawienie ławek w koło zmniejsza zarówno emocjonalny, jak i fizyczny dystans między uczestnikami dyskusji i zwiększa okazję do swobodnej roz­mowy między uczniami. Nauczycielowi trudniej podejść do tablicy lub wejść między uczniów. Zresztą w samym rozmieszczeniu uczestników dyskusji w kolo jest coś takiego, co zmusza nauczyciela do pozostania na miejscu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.