EFEKTYWNOŚĆ SZKOŁY

Na prawdę tę pedagogowie zwrócili uwagę dopiero w ostatniej deka­dzie. Przedstawimy teraz przykład badań efektywności szkoły. Większość badań tego rodzaju wykonano w ciągu ostatnich dziesięciu lub piętnastu lat w odpowiedzi na wcześniejsze badania (np. Coleman i in. 1966; Jencks i in. 1972), których autorzy dowodzili, że w wykształceniu mało zależy od jakości szkół}. Ta tematyka badawcza jest względnie nowa, niektóre więc wyniki wciąż są dyskusyjne, pokazują wszelako, że funkcje organizacyjne nauczycie­la są rzeczywiście istotne. Jak zobaczymy, badania te pozwalają sądzić, że zachowanie nauczycieli, administracji, uczniów i rodziców wewnątrz społecz­ności szkolnej, a nie tylko społeczne właściwości klasy, mogą spowodować różnice w osiągnięciach uczniów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.