DLA CELÓW REKLAMY

Natomiast fotograf tworzący dla celów reklamy może, opuszczając wszystko co drugorzędne, pra­cować całkiem „plakatowo” lub też może pozwolić współdziałać wszelkim efektom światła, cieni, głę­bi, sztafażu, tła, aby stworzyć przedmiotowi zdję­cia szczególną atmosferę. Fotograf powinien wiedzieć, czy późniejszy obser­wator będzie chciał poświęcić zdjęciu dłuższy czy krótszy czas; np. diapozytyw kinowy, który jest widoczny pięć sekund, powinien być w tym czasie bez reszty ogarnięty wzrokiem i pojęty, jeżeli ma spełnić swe zadanie.  Może więc oddziałać tylko wtedy, gdy nie będzie zawierał jakichkolwiek rze­czy nieistotnych, a więc gdy będzie skomponowany jak plakat.Inaczej dzieje się z fotografią „narracyjną”, ma­jącą ilustrować jakiś stan lub wydarzenie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.