CELE DYSKUSJI

Planowanie zaczynamy od upewnienia się, czy w przypadku danej lekcji dyskusja będzie właściwą metodą. Następnie przygotowujemy lekcję i podej­mujemy decyzję, jakiego typu dyskusję wybrać i jakimi strategiami się po­służyć. Bo chociaż, o czym już mówiliśmy, sama dyskusja może uchodzić za model nauczania, to częściej stosuje się ją w połączeniu z innymi modelami Zaplanowanie dyskusji wymaga ustalenia, jakie mają być dokładnie jej cele. Mimo ze dyskusja może służyć w tysiącu różnych przypadków, nauczyciel na ogoł pragnie za jej pomocą osiągnąć któryś ze wspomnianych już celów: sprawdzić, czy uczniowie zrozumieli przeczytany materiał (pogadanka), nau­czyć umiejętności myślenia (dyskusja problemowa) albo umożliwić dzielenie się doświadczeniami i wiedzą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.