CECHY WSPÓLNE DYSKUSJI

Niezależnie od okoliczności dyskusja jako metoda nauczania charaktery­zuje się trzema cechami:Mówić mają zarówno uczniowie, jak i nauczyciel.Od uczniów oczekuje się przystąpienia do dialogu, którego przedmio­tem jest materiał nauczania.Uczniowie mają myśleć i uzewnętrzniać myślenie.W dzisiejszej szkole dyskusja, w tej lub innej formie, jest ulubioną meto­dą nauczycieli dążących do ograniczenia własnych wypowiedzi na rzecz po­budzania uczniowskich procesów poznawczych i rozwiązywania problemów. Przez lata o dyskusji myślano wyłącznie jako o przeciwieństwie wykładu; nauczyciele i badacze spierali się, która z tych metod jest skuteczniejsza.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.