CECHY EFEKTYWNOŚCI SZKÓŁ

Od czasu pionierskich badań Ruttera podobne badania przeprowadzono w Stanach Zjednoczonych (np. Brookover i in. 1979). Wiele z nich prowadzi­ło do podobnych konkluzji, a mianowicie, że w niektórych szkołach wy­twarzają się normy i oczekiwania sprzyjające nauce, w innych nie. Mówiąc dokładniej, pewne normy i oczekiwania sprawiają, że jakieś szkoły są bar­dziej od innych efektywne. Joyee, McKibbin i Hersh (1983) na podstawie przeglądu badań nad efek­tywnością szkół opracowali listę cech charakteryzujących efektywne szkoły. Może stać się ona punktem wyjścia rozważań nad umiejętnościami organiza­cyjnymi, których potrzebują początkujący nauczyciele.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj u mnie! Tego bloga prowadzę od dawna, jest to moja wielka pasja. Strona dotyczy szerokiej tematyki związanej z mediami i reklamą. Jeśli podobają Ci się moje wpisy to zapraszam do aktywnego udziału w komentarzach.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.